Blue screen to technika postprodukcji umożliwiająca manipulację obrazem. Dzięki użyciu jednolitego, niebieskiego tła, rejestrowane kamerą działanie może zostać przeniesione w zupełnie inną scenerię. W swoim najnowszym spektaklu Przemek Kamiński odnosi się do kulturowej historii koloru niebieskiego, patrząc na nią przez
Blue screen to technika postprodukcji umożliwiająca manipulację obrazem. Dzięki użyciu jednolitego, niebieskiego tła, rejestrowane kamerą działanie może zostać przeniesione w zupełnie inną scenerię. W swoim najnowszym spektaklu Przemek Kamiński odnosi się do kulturowej historii koloru niebieskiego, patrząc na nią przez pryzmat starogreckiego terminu pharmakon, oznaczającego lek, truciznę i coś, co musi zostać złożone w ofierze. Artysta tworzy serię wertykalnych krajobrazów, w których napromieniowane kolorem ciało porusza się między widzialnym a wyobrażonym. Pierwszy i drugi plan stapiają się ze sobą i fantazjami widzów, a tożsamość negocjowana jest wzdłuż i wszerz przestrzeni ekranu. choreografia i wykonanie: Przemek Kamiński współpraca dramaturgiczna: Mateusz Szymanówka opieka artystyczna: Guy Cools muzyka: Arca reżyseria światła: Aleksandr Prowaliński realizacja techniczna: Łukasz Kędzierski produkcja: Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk w ramach Solo Projekt Plus 2017